Paniekaanval oplossen met hypnose? Het kan!

Wij gebruiken hypnose om jouw paniekaanval te elimineren.

Hulp is nabij

Paniekaanval overwinnen met hypnose

Let op

Hypnotherapie is geen vervanging van medische hulpverlening.

Hypnotherapie bij paniekaanval dient als ondersteunend hulp en best in overleg met je arts.

Bij aanvragen gaan wij er altijd van uit dat de cliënt dit reeds heeft overlegd met de arts. Wij stellen geen diagnose.

quote

Onze filosofie

Wij geloven dat je voluit mag genieten van je leven.

abstract shapes

Blijf niet zitten met paniekaanval

Ben je ooit zo bang geweest dat je voor je leven vreesde? Dit is paniek. Een overweldigend gevoel van angst, waarbij je hart je borst uit lijkt te kloppen en je naar adem moet happen.

Wanneer deze intense gevoelens en de bijbehorende symptomen zonder reden boven lijken te komen, spreken we meestal van een paniekaanval. Deze plotseling opkomende psychische en lichamelijke symptomen zijn een angstige ervaring, maar komen voor diegenen met een paniekstoornis regelmatig voor.

Gelukkig hoef je niet met je paniekaanvallen te blijven worstelen.

Hypnotherapie voor paniekaanvallen

Hypnose en hypnotherapie bieden bewezen en effectieve ondersteuning bij het verwerken van een paniekaanval die toekomstige paniekaanvallen verhelpen en je toestaan om terug zonder angst te leven.

Ben jij klaar voor een ontspannende verandering? Wil je eindelijk je paniekaanvallen overwinnen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons en we voorzien je geheel vrijblijvend van alle nodige informatie.

Wacht niet langer, neem die stap vandaag nog: angst- en paniekaanvallen hoeven niet vanzelfsprekend te zijn.

Wat is een paniekaanval

Misschien heb je het op televisie gezien, zelf meegemaakt of in je omgeving zien gebeuren, maar wat is een paniekaanval eigenlijk?

Paniekaanvallen kenmerken zich door het plotseling opkomen van intense lichamelijke en psychische symptomen. Veelal zal een aanval starten met een plotseling gevoel van angst of paniek. Kort hierop volgen lichamelijke symptomen als hartkloppingen, misselijkheid en zweten.

Deze gevoelens zijn natuurlijk overweldigend en leiden vaak tot hyperventilatie. Deze hyperventilatie leidt vervolgens weer tot nieuwe symptomen, die de situatie verder doen verslechteren.

Hoe voelt een paniekaanval?

De gemiddelde paniekaanval duurt 5 tot 10 minuten, maar ze kunnen ook herhaaldelijk achter elkaar plaatsvinden over periodes die uren aanhouden.

Ze stoppen vaak even plotseling als ze gestart zijn en, hoewel het gevoel absoluut anders is, zijn ze over het algemeen niet schadelijk in enige blijvende zin.

Wanneer je voor het eerst een paniekaanval ervaart is het niet ongewoon dat je deze verward met ademhalingsproblemen of zelfs een hartaanval. Maak je je zorgen?

Neem dan ook zeker contact op met een arts. Hij zal kunnen beoordelen of je symptomen het gevolg zijn van een onderliggende medische oorzaak.

Mocht de diagnose wijzen op paniekaanvallen, dan kan een arts je ook adviseren over een mogelijke paniekaanval behandeling.

Symptomen van een paniekaanval

Hoewel de precieze ervaring van persoon tot persoon wisselt, zijn dit de meest voorkomende symptomen van een paniek aanval:

• Hartkloppingen;
  • Misselijkheid;
  • Overmatig zweten;
  • Rillingen;
  • Pijn in de borst;
  • Kortademigheid;
  • Een verstikkend gevoel;
  • Duizeligheid;
  • Het gevoel de connectie met de realiteit te verliezen.

Naast bovenstaande komen psychologische symptomen als verontrusting, paniek of letterlijke doodsangst veelvuldig voor.

Wat is de oorzaak van een paniekaanval?

Het is moeilijk om één ultieme oorzaak voor paniekaanvallen aan te wijzen, hoewel er in sommige gevallen een duidelijke trigger te identificeren is. Zo kan het zijn dat de aanvallen zich manifesteren in een periode waarin je onder grote stress gebukt gaat, zoals na het overlijden van een naaste of na een ongeluk. Er lijkt ook een verband te bestaan tussen paniekaanvallen en depressie, fobieën, post-traumatische stoornissen en andere angstaandoeningen.

De meeste experts zijn het er over eens dat de oorzaak van een paniekaanval veelal in een combinatie van lichamelijke en psychologische factoren te wijten is. Volgens recent onderzoek gepubliceerd in het Journal of Neuroscience speelt in sommige gevallen een genetische gevoeligheid een rol, maar ook een bepaalde levensstijl kan de risico’s doen toenemen. Zo bestaat er een verband met drugsmisbruik en verslaving aan alcohol.

Tegelijkertijd zijn er ook gevallen waar de genen geen rol lijken te spelen en er ook geen andere overduidelijke externe factoren aan te wijzen zijn. Hierbij kan de oorzaak van een paniekaanval juist in het onderbewustzijn liggen. Hypnotherapie helpt je om deze oorzaken te achterhalen en te ondersteunen bij deze te neutraliseren.

Paniekaanval overwinnen met hypnose

Paniekaanvallen voorkomen start met een bezoek aan je arts, waarbij je dringende medische oorzaken uit wilt laten sluiten.

Zijn deze oorzaken niet aan te wijzen óf zijn ze wel aan te wijzen, maar heb je alsnog aanvullende hulp en ondersteuning nodig met je paniekaanvallen overwinnen? Dan vormen hypnose en hypnotherapie een uitkomst.

Hypnose is een methode die bewezen, effectieve ondersteuning biedt bij stress, angst en paniekaanvallen. We werken rechtstreeks met de kern van het probleem, met het onderbewustzijn, om zo de paniekaanvallen uit te schakelen.

We hebben hier ongeveer drie sessies nodig, waarbij je na de eerste sessie al een grote verbetering kan opmerken.

Wil jij je paniekaanvallen overwinnen en wil je daarbij onze hulp? Neem vandaag nog contact met ons op. Wij staan klaar om jou van dienst te zijn.

Het effect

Wat je mag verwachten na een sessie voor paniekaanval

Wij hebben de nodige expertise in huis; zo hebben we maar liefst duizenden mensen net als jou met succes geholpen.

Dit verzekert je van een uiterst effectieve behandeling.

voordelen hypnose sessie 1
afspraak maken hypnose stap 2

Omdat we echte, diepgaande hypnose gebruiken hebben we geen megatrajecten nodig zoals in klassieke psychotherapie.

Zo ben je in enkele sessies bevrijd van je probleem.

De slaagkans van hypnose is maar liefst 93%!

Met klassieke therapie heb je makkelijk 15 tot 20 sessies nodig, met hypnose ben je gemiddeld in drie sessies al geholpen!

voordelen hypnose sessie 3

Verlossing in drie stappen

Het Free-Your-Mind methode

Stap 1
Afspraak inplannen

Boek drie afspraken in ons online agenda en zet je eerste stap naar bevrijding.

Tip: Laat ongeveer een week ruimte tussen de sessies.

Stap 2
Laten we beginnen

We doen hypnose en ‘resetten’ jouw probleem.

Reeds vanaf de eerste sessie mag je verlichting verwachten!

Stap 3
Bye probleem!

Hallo vrijheid en genieten van het leven!

isa kose

Isa Kose
Hypnotherapeut & Oprichter

Ik geloof dat iedereen het recht heeft om te genieten van hun leven en 100% gelukkig te zijn met zichzelf.

hypnotherapeuten mobiel

Anneke minnaard hypnotherapeut
Babette van gurp hypnotherapeut
Desiree vergers hypnotherapeut
Laurien schildermans hypnotherapeut
ozlem manav hypnotherapeut
walter callebaut hypnotherapeut

hypnotherapeuten 2

pijl

Op sessie tegen paniekaanval?

Hier is wat je krijgt...

Hypnose heeft een zeer hoge slaagkans van maar liefst 93% en is hierdoor ultra effectief.

We zijn getraind in meerdere disciplines van hypnotherapie waardoor u de best mogelijke behandeling krijgt.

Met echte hypnose ben je in slechts enkele sessies  geholpen waardoor je sneller én goedkoper af bent dan klassieke therapie.

Tot nu toe hebben we duizenden mensen bevrijd van hun probleem en we kunnen hetzelfde doen voor jou.

Wij hebben een bewezen trackrecord van het bereiken van resultaten voor onze cliënten. Bekijk onze honderden succesverhalen.

Je zal je snel thuis voelen in onze moderne praktijken en zo met een veilig gevoel sneller vooruitgang boeken.

Wij nemen de tijd om onze cliënten te begrijpen en bieden een op maat gemaakte aanpak voor elke unieke situatie.

Wij hebben de hoogste integriteit en houden ons aan strenge ethische richtlijnen bij het uitoefenen van onze praktijk.

Wij garanderen de privacy en vertrouwelijkheid van onze cliënten en behandelen informatie altijd met respect.

Onze hypnotherapie is wetenschappelijk bewezen als effectieve behandeling voor verschillende klachten.

Wij bieden uitstekende klantenservice en zijn altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en onze cliënten te helpen.

Wij beschikken over meerdere locaties, waardoor cliënten de dichtsbijzijnde locatie kunnen kiezen en minder onderweg zijn.

In de pers

We zijn verschenen in

topradio logo
vtm logo
mnm logo
goed gevoel logo
atv logo
Flair logo
in de pers logos

Wat als...

isa kose hypnotiseur

Denk je dat hypnose niet zal werken voor jou?

Ik was eerst een non-believer, maar...

Toen ik op de eerste sessie kwam was ik een non-believer. Maar toen ik thuis kwam had ik totaal geen zin meer in snoep!

Linda – Antwerpen

Aangenaam verrast...

Hypnose, het was niet mijn dada. Nooit in geloofd. Toch maar geprobeerd en ik moet toegeven dat ik aangenaam verrast was.

Wim – Ternat

zelfhypnose actie

Transformeer jezelf met zelfhypnose en breek vrij!

Start nu thuis met je transformatie met
onze unieke zelfhypnose programma’s in slechts enkele minuten per dag!

Ja, geef mij direct toegang!

zelfhypnose actie tablet

Transformeer jezelf met zelfhypnose en breek vrij!

Start nu thuis met je transformatie met
onze unieke zelfhypnose programma’s in slechts enkele minuten per dag!

Ja, geef mij direct toegang!

Naast het oplossen van paniekaanvallen kan je ook afvallen met hypnose.